Spærring af kort

Du skal altid spærre dit kort hurtigst muligt, hvis du..

  • mister dit kort
  • har mistanke om, at din pinkode er blevet afluret
  • har mistanke om at andre bruger dit kortnummer

Spær dit kort nu

1. Log på mitNykredit 
2. Vælg "Daglig økonomi" - "Kort"
3. Klik på linket: 
    "Spær selv dit kort" 
 

Ring til Nykredit

Ring på tlf. 70 10 90 00
På hverdage fra kl. 8-20
Lørdage fra kl. 10-15
Søndage fra kl. 10-15

Udenfor åbningstid

Ring til Nets på
tlf. 44 89 29 29 (for Dankort og Visa/Dankort)
tlf. 44 89 27 50 (for Visa Debit og MasterCard)

Sådan bestiller du et nyt kort

Log på MitNykredit, vælg "Daglig økonomi" og derefter "Kort". I rubrikken "Bestil kort" kan du vælge mellem Nykredits standarddesign eller personligt design. 
Log på MitNykredit her

Kan jeg få genåbnet et spærret kort?

I særlige tilfælde er det muligt at få genåbnet et spærret kort. Ring til os på 70 10 90 00 og hør om det er muligt i den aktuelle situation.

Gør indsigelse - mulighed for at få tilbageført en betaling

Hvis du har indsigelser i forhold til posteringer på din konto og mener, der er tale om et misbrug, skal du straks rette henvendelse til Nykredit. I en række situationer har du mulighed for at få tilbageført en betaling.
Gør indsigelse her

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere

Vi bruger også cookies til statistik og til at udvælge og vise det mest relevante indhold for dig og andre. Du kan fortsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.