Ris og ros

Ris og ros

Hvad har du på hjerte? Vi lytter til dig, også når du foretrækker at skrive i stedet for at ringe eller mødes. Skriv ris, ros og gode idéer her - så er du med til at lære os, hvordan vi bliver bedre.

Ingen er fejlfri, heller ikke os. Og det skal være ukompliceret og nemt for dig at klage. Derfor finder du links til dine klagemuligheder til højre på denne side. 

Vi opfordrer dig dog til, at du starter med at kontakte den ansvarlige chef det sted, hvor du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Han/Hun vil lytte til din kritik og forsøge at finde en løsning. Du finder kontaktoplysningerne her.

Klage til Nykredit

Ønsker du stadig at klage over din oplevelse i Nykredit, efter du har talt med den ansvarlige chef, skal du klikke på: Klage - Nykredit. Hvis du vil klage over en oplevelse i Nykredit Forsikring, vælger du: Klage - forsikring

Når vi modtager en klage, ser vi på, hvordan vi bedst muligt hjælper dig, og vi kontakter typisk den afdeling, der har rådgivet dig. Når vi har undersøgt din klage grundigt, får du svar - og forslag til, hvordan vi løser problemet.

Vi bruger de klager, vi får, til at forbedre os.

Andre klagemuligheder

Hvis det ikke lykkes os at blive enige, kan du klage til ét af de tre private ankenævn: Realkreditankenævnet, Pengeinstitutankenævnet eller Ankenævnet for forsikring.

Du kan også klage til EU-Kommissionens online klageportal (ODR). Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Hvis du klager, skal du oplyse denne mail klageansvarlig@nykredit.dk

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere

Vi bruger også cookies til statistik og til at udvælge og vise det mest relevante indhold for dig og andre. Du kan fortsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.